Selasa, 28 Julai 2009

Lunch for today : Nasi ayam bermadu



ha tu dia...lunch aku hari ni hehehehe( saat ku tulis kt sini nasi tu pun tengah diproses tuk menjadi t***. heheheh). Semalam aku teringat yang Kakak ada minta aku buat nasi ayam bila dah gaji. So balik dari kerja semalam terus beli bahan2..pukul 4 pagi bangun masak. Memang berbaloi la aku bangun sepagi begitu pasal bila Kakak tahu jer yang aku masak nasi ayam terus dia minta nak makan, selalu tak pernah sebelum gi sekolah dia makan sarapan siap minta tapau nak bawa kesekolah. hehehe.Siap pesan dengan Opah dia suruh simpan tuk dia tengahari nanti.

2 ulasan:

  1. hihihih..tima kasih Along.Ala sedap mendenya Along bersepah2 jer nasi tu hehehehe. Makan belum tentu sedap lagi Along. Boleh la setakat lepas la tuk family makan tu.

    BalasPadam