Jumaat, 31 Julai 2009

Esok Syahmi cukup setahun...

Akhirnya pada keesokan hari, Syahmi akan berusia setahun...Alhamdulillah, sehingga kini aku masih lagi mampu memberikan susu badanku kepada Syahmi..satu kejayaan tetapi masih ada lagi setahun untuk ditempuhi. Moga2 dapat aku teruskan penyusuan tersebut. Amin.

Perancangan untuk esok ini..mmmm tak tahu lagi. Mungkin aku buat kek sendiri & beli KFC ke. Buat sambutan untuk satu keluarga sahaja..minggu depan nak sambut harijadi Kakak pula yang ke 8 tahun, aku teringin juga nak buat cup cake & bagi pada kawan-kawan Kakak tapi takut tak sempat nak buat la pulak & takut cup cake x jadi , jadi benda lain pulak hehehehe...

mmmm..bercerita tentang harijadi anak, sampai harijadi sendiri pulak terlupa. Hari Ahad ini cukuplah usia ku 31 tahun.Kalau tahun lepas aku menyambutnya dihospital kerana melahirkan Syahmi tahun ni tak tau la kalau ada orang ingat Harijadi aku atau tidak.Ya Allah..usia ku sekarang dah banyak rupanya..rasa macam tak percaya pulak hihihihi. Banyak lagi yang aku kena fikirkan, aku belum bertemu kejayaan yang aku harap-harapkan, moga tahun yang mendatang ini Allah akan membuka lebih rezeki & membuka jalan untuk aku bertemu apa yang aku cita-citakan. InsyaAllah.

3 ulasan:

  1. wawa n syhami yg comellll sgtt tu hepi bestday.....all tha best....moga syhami kekal cute....

    BalasPadam
  2. buat ler cup cake yang ada dlm blog along tu... sedap tau.... senang jer nak buatnye... untuk wawa, syahmi n kakak... hepi birthday to you allllll.....

    BalasPadam